sâmbătă, 1 august 2015

...ne razgandim pana ajungem mari?

Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Asta e intrebarea care ne-a fost repetata de zeci si sute de ori, de catre diferite persoane, timp de ani de zile. Fiecare cu ganduri la fel de marete, fie ca isi dorea sa devina doctor, politist, instalator, pompier, fotbalist sau pilot de raliuri. Si fiecare a tinut-o pe a lui cativa ani sau poate si-a schimbat planurile, dar cei mai multi ne-am indepartat, cu siguranta, de ceea ce ne-am fi dorit sa ajungem cand vom fi mari.

Asa s-a intamplat si cu mine, care am avut o multime de ganduri, vise, nici nu stiu cum sa le spun. Cert e ca nu sunt nici pompier, nici pilot de raliuri. Astea erau unele dintre meseriile pe care le vedeam ca un scop de atins pentru cand voi fi mare. Si faceam totul sa ajung ce imi propusesem. Dupa pilot de raliuri si dupa ani de zile cand ma jucam cu diverse masinute si ma visam mare pilot, visul era altul. Aveam un camion de jucarie si asta devenise telul suprem. Vreau sa fiu sofer de tir! Am schimbat cateva tiruri de jucarie, am mers cu gandul pana departe, peste mari si tari, dar totul in joaca. O joaca a ramas si acum, poti sa iti aduci aminte de copilarie cu un simplu joc cu tiruri.



Orice meserie are farmecul ei, partile ei bune si partile mai putin bune. Sa fii plecat pe drumurile tarii sau pe drumurile Europei cu saptamanile, reprezinta un sacrificiu imens. Dorul de familie, de prieteni te fac sa astepti cu nerabdare sa termini cursa si sa te intorci acasa. Daca totusi nu esti in aceasta situatie, dar ti-ai fi dorit in copilarie sa ajungi sa faci asta, te poti multumi cu varianta jocului online.

Drumuri bune, in realitate sau online!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu