miercuri, 6 mai 2015

...timpul are alte dimensiuni?

Totul ţine de percepţie şi mai ales de timpul pe care suntem dispuşi să-l alocăm anumitor activităţi. Cum sună 8 ore de somn? Dar 8 ore de muncă?

'E deja ora 23, iar dimineaţă mă trezesc la 7 fix. Alarma fixată, opt ore de somn, în care am timp să mă odihnesc pentru o nouă zi.' Probabil aşa gândim cu toţii, mai ales că avem nevoie să ne revenim după o zi obositoare.

Cum ziua are 24 de ore, cel puţin 8 ore le petrecem la muncă, 8 le dormim, ar mai rămâne câteva ore şi pentru alte activităţi. Dar de ce să dormim o treime din viaţă? Există şi o vorbă: şi aşa dormim mai târziu de tot şi avem timp să ne odihnim! Nu ar trebui să fim rutinaţi, dar studiile arată o perioadă ideală de somn, chiar de 8 ore, în intervalul 22-6.

sursa foto: ontherunevents.com

Eu unul aş dormi şi câte 10-12 ore şi o fac când am timp, dar alta este ideea. De ce nici nu ne dăm seama când trec 8, 10 ore atunci când dormim, iar când suntem la muncă timpul trece aşa de greu uneori?

Ca să facem şi un mic studiu, care e programul tău zilnic şi cum trăieşti fiecare minut, oră sau zi care trece?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu